Remarketing; irritant effectief

Vaak als ik met nieuwe klanten praat over remarketing via Facebook begrijpen ze niet precies wat ik bedoel. En steevast is de reactie bij mijn uitleg “oh dat ken ik, dat is echt zo irritant”. Natuurlijk wanneer je de budgettten van Zalando of Corendon hebt, ontstaat...

De ene like is de andere niet

Mijn moeder is de ultieme Facebook fan. Ze volgt mijn bedrijfspagina en liked en deelt alles wat ik post. Ze is enorm trots en wilt dat iedereen ziet wat er bij mijn bedrijf gebeurt. Van dat soort fans worden bedrijven blij, want die zorgen ervoor dat een boodschap...

Waarom likes verzamelen nutteloos is

Wanneer ik zelf Facebook gebruik, zie ik regelmatig tips en advertenties voorbijkomen hoe je als bedrijf meer likes krijgt op Facebook. Ik snap oprecht niet waarom men deze tips nog geeft. Het heeft namelijk nauwelijks nog zin. Er is zoveel veranderd en niet altijd...

Waar zet jij dit jaar sociaal op in?

We zitten nog maar net in 2017. Een mooi moment om te kijken waar we staan als het om social media gaat. Want als marketeer of als ondernemer wil je natuurlijk dat iedere minuut en Euro well spend is. Wat zijn de trends, waar moet je zijn en waar vooral niet?  ...