Hoe passies die niet zoveel met elkaar te maken leken te hebben…

Zolang ik mij kan herinneren ben ik al gefascineerd door computers. Mijn vader kocht onze eerste personal computer toen ik een jaar of 8 was. Ik vond dat meteen interessant en spannend. Toen ik wat ouder werd ontdekte ik dat ik er ook meer mee kon dan spelletjes spelen. Met vrienden zelf dingen bouwen, op school de systeembeheerder om de tuin leiden. Dat soort dingen.

Daarnaast heb ik, zo lang als ze bestaan, altijd een passie gehad voor social media. Ik denk dat ik een van de eerste gebruikers was van de Digitale Stad Amsterdam, misschien wel het eerste social media platform in Nederland. Daar moest je nog met een modem op inbellen. Later was ik ook al snel op ICQ, MSN en Hyves te vinden.

Na wat omzwervingen ging ik Commerciële Economie studeren aan de Hogeschool van Amsterdam. Dáár ging mijn marketinghart sneller kloppen, en raakte ik geboeid door het ondernemerschap. Ondernemen, pionieren, creativiteit en strategisch denken lopen vanaf dat moment als een rode draad door mijn loopbaan.

Hoe passies die niet zoveel met elkaar te maken leken te hebben…

Zolang ik mij kan herinneren ben ik al gefascineerd door computers. Mijn vader kocht onze eerste personal computer toen ik een jaar of 8 was. Ik vond dat meteen interessant en spannend. Toen ik wat ouder werd ontdekte ik dat ik er ook meer mee kon dan spelletjes spelen. Met vrienden zelf dingen bouwen, op school de systeembeheerder om de tuin leiden. Dat soort dingen.

Daarnaast heb ik, zo lang als ze bestaan, altijd een passie gehad voor social media. Ik denk dat ik een van de eerste gebruikers was van de Digitale Stad Amsterdam, misschien wel het eerste social media platform in Nederland. Daar moest je nog met een modem op inbellen. Later was ik ook al snel op ICQ, MSN en Hyves te vinden.

Na wat omzwervingen ging ik Commerciële Economie studeren aan de Hogeschool van Amsterdam. Dáár ging mijn marketinghart sneller kloppen, en raakte ik geboeid door het ondernemerschap. Ondernemen, pionieren, creativiteit en strategisch denken lopen vanaf dat moment als een rode draad door mijn loopbaan.

 

binnen no time leidden tot 8.000 volgers op Facebook,

Door mijn eigen foodblog, Foodsel , kwam ik jaren geleden in aanraking met Facebook.

En net als met eerdere social media raakte ik gefascineerd door de mogelijkheden die Facebook bood. Ik ben ermee aan de slag gegaan en binnen no time had ik 8.000 volgers. Dat liep zo goed, en ik vond dat zo leuk, dat ik mij nog meer in de mogelijkheden van het platform ben gaan verdiepen.

Met die kennis begon ik ook anderen strategisch te adviseren. En zo ben ik in 2013 voor mijzelf begonnen, als Social Media Advertising Specialist.

en een bedrijf waar al die passies samenkomen…

Met de opkomst van social media en digital marketing kwamen dus al mijn passies samen: software, social media, ondernemen, pionieren, creativiteit en strategisch denken. En ik ben daar nog lang niet klaar mee.

Facebook en Instagram bieden wekelijks zoveel nieuwe technologieën en ontwikkelingen, het blijft te gek om al die mogelijkheden te verkennen en in te zetten voor mijn opdrachtgevers.

waarmee ik online ondernemers écht kan helpen.

Waar ik in geloof? In een goede en strategische samenwerking met mijn
opdrachtgevers. Ik zet niet zomaar even snel een campagne op, maar zorg er samen met mijn klant eerst voor dat de randvoorwaarden voor de campagne kloppen. Dat er een goed, scherp en aantrekkelijk product staat. Dat de website klopt. Dat de teksten en de beelden goed zijn. En bij elkaar passen.

Pas daarna zetten we de campagne op. Want pas als het verhaal achter een dienst of een product écht klopt, en de randvoorwaarden in orde zijn, schiet je met Social Media Advertising met scherp. Dan bereik je de doelgroep die je wilt bereiken. En worden campagnes veel effectiever én succesvoller.

waarmee ik online ondernemers écht kan helpen.

Waar ik in geloof? In een goede en strategische samenwerking met mijn
opdrachtgevers. Ik zet niet zomaar even snel een campagne op, maar zorg er samen met mijn klant eerst voor dat de randvoorwaarden voor de campagne kloppen. Dat er een goed, scherp en aantrekkelijk product staat. Dat de website klopt. Dat de teksten en de beelden goed zijn. En bij elkaar passen.

Pas daarna zetten we de campagne op. Want pas als het verhaal achter een dienst of een product écht klopt, en de randvoorwaarden in orde zijn, schiet je met Social Media Advertising met scherp. Dan bereik je de doelgroep die je wilt bereiken. En worden campagnes veel effectiever én succesvoller.

Goed, dat is dus waarom ik doe wat ik doe. Nóg meer weten?

R
ik ben een muziekfanaat en liefhebber van vinyl
R
en ben vaak in Paradiso te vinden
R
maar zet als ik alleen thuis ben ook wel eens stiekem Justin Bieber op
R
ik houd ook heel erg van koken
R
en heb dus dat foodblog
R
ik ben graag op het strand
R
en gebruik mijn favoriete strandtent regelmatig als kantoor
R
dat is dus het beste kantoor van Nederland
R
tot slot: ik droom van een huisje in Italië
R
maar dat is voor later

Genoeg over mij, nu over jou

Goed, nu weet je bijna alles over mij. Wat ik doe. Waarom ik doe wat ik doe. En wat ik nog wil gaan doen. Nu over jou. Wat wil jij doen? Bereiken? En waarmee kan ik je helpen?